Ad Code

TURBOTRONIC CYCLONE ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΣΚΟΥΠΑ TT-CV03


Turbotronic Cyclone Ηλεκτρική Σκούπα Χωρίς Σακούλα,
με Σύστημα Κυκλωνικού Φιλτραρίσματος

Χαρακτηριστικά:
Ισχύς: 1400 W
Τάση: 50~60Hz 240V
Χωρητικότητα: 5 lt
9 επίπεδα φιλτραρίσματος
Διπλό Φίλτρο HEPA
Επίπεδο θορύβου 78dB
Αυτόματο τύλιγμα καλωδίου
Καλώδιο Ρεύματος 5m 
Βάρος 6.5Kg 
Τηλεσκοπικός σωλήνας 
Διαθέσιμα Xρώματα: Πορτοκαλί, Κόκκινο

H συσκευασία περιλαμβάνει:
Cyclone Ηλεκτρική Σκούπα & Αξεσουάρ Σκούπας

Εγγύηση Καλής Λειτουργίας 24 Mηνών

Χρήσιμες Πληροφορίες:
* Μέσω της κυκλωνικής τεχνολογίας, η σκόνη διαχωρίζεται από τον αέρα μέσα στον κάδο.
* O αέρας που εκπέμπει είναι απαλλαγμένος από μικροοργανισμούς και σκόνη. 
* Ιδανική για όσους έχουν ευαισθησία στην σκόνη.

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

  1. MHN THN AΓΟΡΑΣΕΤΕ , ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΑΓΟΡΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ! ΠΟΙΑ 1400w!... αυτη δε πρεπει να ειναι ουτε 600w ! την εχω στο τερμα (εχει και χαμηλο τρομαρα της) και ΔΕΝ ΡΟΥΦΑΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ! ειλικρινα με σκουπα χειρος καλυτερη δουλεια κανω. δεν εχω ξαναπεταξει ετσι τα λεφτα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ad Code